INFORMACJA O MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA WNIOSKÓW O DOTACJĘ Z BUDŻETU PAŃSTWA NA ODNOWIENIE ZNISZCZONYCH POWIERZCHNI LEŚNYCH

Starosta Gostyniński informuje o możliwości składania wniosków o dotację ze środków budżetu Państwa przeznaczoną na pokrycie kosztów kwalifikowanych w ramach realizacji zadań w 2022 roku związanych z odnowieniem powierzchni leśnych niestanowiących własności Skarbu Państwa zniszczonych w wyniku klęsk żywiołowych, wynikających z art. 12 ust. 1 ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach (Dz.U.2021.1275).

        

Wnioski należy składać w Starostwie Powiatowym w Gostyninie
ul. Dmowskiego 13 osobiście, za pośrednictwem poczty bądź przez e-PUAP w nieprzekraczalnym terminie do 1 października 2021r. włącznie.

 

Wzór wniosku dla wlaścicieli lasów

Dane dotyczące numeru konta

 

Informacja Starosty Gostynińskiego

w sprawie organizacji bezpośredniej obsługi interesantów

w Starostwie Powiatowym w Gostyninie

z dnia 10 czerwca 2021 r.

Szanowni Państwo,

w trosce o bezpieczeństwo Państwa i Państwa rodzin, kierując się dobrem zarówno interesantów jak i urzędników zachęcam do kontaktu oraz składania dokumentów
do Starostwa przy użyciu środków porozumiewania się na odległość:

  1. adresu skrytki ePUAP :    2t399jfvv1/skrytka
  2. poczty tradycyjnej na adres Starostwo Powiatowe w Gostyninie, ul. Dmowskiego 13,
    09-500 Gostynin,
  3. poczty elektronicznej adres e-mail: starosta@gostynin.powiat.pl lub telefonicznie.

W przypadku konieczności osobistego załatwienia sprawy w wydziałach Starostwa należy umówić się telefonicznie na wizytę:

budynek przy ul. 3 Maja 43b:

- Wydział Komunikacji     tel. 24 235 79 82 (wydawanie praw jazdy)

        tel. 24 235 79 84 (rejestracja pojazdów)

        tel. 24 235 79 83 lub 24 235 68 86

- Wydział Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości tel. 24 235 24 84

tel. 24 235 85 07 (dokumentacja geodezyjna i kartograficzna)

tel. 24 235 55 13 (ewidencja gruntów i budynków)

tel. 24 235 85 08 (gospodarka nieruchomościami)

tel. 24 235 85 04 (zespół uzgodnień dokumentacji)

tel. 24 235 85 06 (klasyfikacja gruntów)

- Wydział Ochrony Środowiska i Leśnictwa            tel. 24 235 20 96 (ochrona środowiska)

tel. 24 235 23 26 (leśnictwo)

budynek przy ul. Dmowskiego 13:

- Wydział Architektury i Budownictwa       tel. 24 235 22 74 lub 24 235 79 86

- Wydział Edukacji i Kultury                        tel. 24 235 25 44

- Wydział Promocji i Rozwoju                      tel. 24 235 33 20

- Powiatowy Rzecznik Konsumentów          tel. 24 235 79 87

- Biuro ds. Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa     tel. 24 235 22 15

- Biuro Rady Powiatu                                   tel. 24 235 21 43

- Stanowisko ds. Zamówień Publicznych     tel. 24 235 79 87

- Inspektor Ochrony Danych                         tel. 24 235 79 87

- Wydział Finansowy                                    tel. 24 235 24 87 lub 24 235 23 53

- Wydział Organizacyjny                               tel. 24 235 22 90 lub 24 235 25 23

- Stanowisko ds. Archiwum Zakładowego   tel. 24 235 79 87


Załatwiając sprawę osobiście w budynku przy ul. 3-go Maja 43b, tj. w Wydziałach:

-        Komunikacji należy kierować się do wejścia głównego,

-        Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości lub Ochrony Środowiska i Leśnictwa
należy kierować się do wejścia od strony ul. Polnej i wejść na pierwsze piętro.

Obowiązuje zakrywanie ust i nosa przy pomocy maseczki, odkażanie dłoni płynem dezynfekującym oraz utrzymanie bezpiecznego dystansu (1,5-2 metra) od innych osób.

Zalecam, aby mieć przy sobie własny długopis.

Informacja o niezwłocznym zgłoszeniu wypadku do KRUS  

Zmiana Zarządzenia Starosty Gostynińskiego - Wydział Komunikacji

Wyszukaj

INFORMACJE POWIATOWE

Powiatowa Stacja Sanitarno – Epidemiologiczna od dziś ma nowego Dyrektora

SANEPID

 

 W dniu dzisiejszym Starosta Gostyniński Arkadiusz Boruszewski pogratulował objęcia stanowiska Dyrektora Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Gostyninie, dotychczasowej wieloletniej pracownicy gostynińskiego sanepidu Pani Małgorzacie Eichel.

Starosta,  serdeczne gratulując awansu, wyraził jednocześnie swój dowód uznania dla wiedzy i kompetencji Pani Małgorzaty Eichel – „Jestem przekonany, że pod Pani kierownictwem Powiatowa Stacja Sanitarno – Epidemiologiczna w Gostyninie będzie funkcjonowała na najwyższym poziomie, dając mieszkańcom poczucie bezpieczeństwa. Wierzę również, że wieloletnia owocna współpraca pomiędzy Powiatem Gostynińskim, a PSSE w Gostyninie będzie się nadal efektywnie rozwijać dla obopólnej korzyści” - życząc jednocześnie nowej dyrektor satysfakcji z wykonywanej pracy, wytrwałości i ludzkiej życzliwości.

Małgorzata Eichel odbierając nominację z rąk Arkadiusza Boruszewskiego, podziękowała staroście za zaufanie i zadeklarowała kontynuowanie prac na rzecz zapewnienia bezpieczeństwa sanitarnego w naszym regionie.

 

 

 

 

Dyrektor PSSE w Gostyninie przechodzi na emeryturę

2021 07 28 07 47

 

Dzień 27 lipca 2021r. był ostatnim dniem niezwykle ważnej służby jaką od lat pełniła Pani Maria Wróblewska na stanowisku Dyrektora Powiatowej Stacja Sanitarno- Epidemiologicznej w Gostyninie w związku z przejściem na zasłużoną emeryturę.

  Na Pani ręce składam wyrazy wdzięczności za wieloletnia troskę o zdrowie publiczne oraz za pełną poświęcenia i oddania służbę na rzecz bezpieczeństwa sanitarno-epidemicznego mieszkańców powiatu gostynińskiego, szczególnie w tym ostatnim niezwykle ciężkim roku pandemii. Pragnę wyrazić swoje uznanie i podziękować za staranność i sumienność w realizacji powierzonych obowiązków służbowych. Składam najserdeczniejsze życzenia, aby nowy okres w Pani życiu, był czasem odpoczynku i rozwijania własnych zainteresowań. Życzę samych pogodnych i radosnych dni.

 

Starosta Gostyniński

Arkadiusz Boruszewski

 

 

Urząd Marszałkowski zaprasza do współtworzenia Rocznego programu współpracy województwa mazowieckiego z organizacjami pozarządowymi na 2022 rok

MAZOWSZE

Zarząd Województwa Mazowieckiego zaprasza organizacje pozarządowe oraz podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie do udziału w pracach nad przygotowaniem projektu „Rocznego programu współpracy Województwa Mazowieckiego z organizacjami pozarządowymi na 2022 rok”. To najważniejszy dokument wpływający na zakres współpracy Samorządu Województwa Mazowieckiego z sektorem pozarządowym. Uwagi i propozycje do projektu można składać od 26 lipca do 8 sierpnia br.

Gdzie można zapoznać się z dokumentem?

Punktem wyjścia do pracy nad przyszłorocznym programem współpracy jest program obowiązujący w roku 2021. Jest on dostępny na stronie internetowej poświęconej współpracy Samorządu Województwa Mazowieckiego z organizacjami pozarządowymi.

Twoje zdanie się liczy! Zgłoś priorytetowe zadania publiczne na 2022 rok

Konsultacje społeczne mają przede wszystkim pomóc samorządowi województwa w wyborze priorytetowych zadań publicznych w zakresie współpracy województwa i organizacji pozarządowych w 2022 roku.

Uwagi do projektu programu współpracy na kolejny rok mogą w szczególności dotyczyć np.:

  • celów współpracy – § 2 programu,
  • zakresu przedmiotowego współpracy – § 4 programu,
  • form współpracy pozafinansowej – § 6–14 programu,
  • priorytetowych zadań publicznych na 2022 rok – § 15-35 programu,
  • podziału dostępnych środków finansowych z dochodów własnych województwa planowanych na realizację programu – § 43 programu,
  • innych zapisów programu ważnych z punktu widzenia organizacji pozarządowej składającej uwagi i propozycje.

13 lipca Zarząd Województwa Mazowieckiego przyjął wstępne założenia do współpracy finansowej w 2022 roku pomiędzy województwem mazowieckim a organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3. ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie. Zgodnie z decyzją zarządu województwa kwota środków finansowych przeznaczona na dotacje dla organizacji pozarządowych ma zostać zwiększona w stosunku do roku 2021 i wyniesie około 50 mln zł.

Jak co roku, poza środkami z dochodów własnych województwa, w 2022 roku zadania zlecane będą do realizacji organizacjom pozarządowym ze środków pochodzących z:

  • opłat pobieranych za wydawanie zezwoleń na obrót hurtowy w kraju napojami alkoholowymi o zawartości do 18%,
  • dotacji celowych z budżetu państwa i jednostek samorządu terytorialnego,
  • Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.

Jak zgłosić uwagi i propozycje?

Uwagi i propozycje do projektu Programu współpracy na 2022 rok można składać na formularzu konsultacyjnym od 26 lipca do 8 sierpnia br.

Formularz można przesłać/wypełnić na jeden z wymienionych sposobów:  

  • na stronie internetowej poświęconej współpracy Samorządu Województwa Mazowieckiego z organizacjami pozarządowymi;
  • mailem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. ;
  • pocztą na adres:
    Biuro Dialogu i Inicjatyw Społecznych
    Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie
    Okrzei 35, 03-472 Warszawa  
    z dopiskiem „Program współpracy 2022”

Jaki jest kolejny krok?

Na podstawie zgłoszonych uwag i propozycji przygotowany zostanie projekt Rocznego programu współpracy województwa mazowieckiego z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2022 rok, który następnie poddany zostanie konsultacjom społecznym. Konsultacje, zgodnie z harmonogramem prac nad Programem współpracy, przewidziane zostały na miesiąc wrzesień br.

Dodatkowe informacje

W przypadku pytań bądź wątpliwości zapraszamy do kontaktu z pracownikami Biuro Dialogu i Inicjatyw Społecznych, mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. .

Formularz program współpracy 2022

Konkurs "Twoja ulubiona trasa rowerowa"

konkurs rowerowy

 

„TWOJA ULUBIONA TRASA ROWEROWA W WOJ. MAZOWIECKIM. II EDYCJA”

Jesteś entuzjastą/ką wycieczek rowerowych? Masz ulubione trasy na weekend i urlop? A może do pracy jeździsz rowerem? Jeśli tak - weź udział w konkursie i podziel się z nami swoją ulubioną trasą rowerową!

To już druga edycja konkursu rowerowego organizowanego przez serwis transportowy Clicktrans. Pandemia wielu z nas zachęciła do eksplorowania najbliższej okolicy i poznawania uroków własnego regionu zamiast dalekich krajów. Podziel się ulubioną trasą rowerową odkrytą w regionie - może dzięki Tobie odkryją ją też inni :)

NAGRODY

I miejsce: 500 zł

II miejsce: 300 zł

III miejsce: 200 zł

JAK WZIĄĆ UDZIAŁ W KONKURSIE

  1. Do udziału zapraszamy mieszkańców woj. mazowieckiego.
  2. Stwórz pracę na temat „Twoja ulubiona trasa rowerowa w woj. mazowieckim”, dołącz do niej zdjęcia i/lub wideo własnego autorstwa.
  3. Prezentowana przez Ciebie trasa powinna znajdować się w większości w woj. mazowieckim. Nie musi być oficjalnie wyznaczonym szlakiem rowerowym - liczymy na odkrycie również mniej znanych zakątków województwa ;)
  4. Prześlij pracę wraz z wypełnionym i odręcznie podpisanym formularzem zgłoszeniowym na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. .
  5. Oceniamy nie samą trasę, ale również atrakcyjność jej przedstawienia.

 

Więcej informacji (w tym regulamin i formularz zgłoszeniowy) znajdziesz na stronie konkursu: https://clicktrans.pl/info/konkurs-rowerowy-mazowieckie-2-edycja

POSIEDZENIE MIEJSKO-GMINNEGO ZESPOŁU ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO

555

 

 

W dniu 22 lipca br. Starosta Gostyniński Arkadiusz Boruszewki – Szef Powiatowego Zespołu Zarządzania Kryzysowego i Jacek Nowicki Kierownik Biura Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa dokonali przeglądu prac porządkowych na terenie Gminy Sanniki i Gminy Pacyna w tydzień po przejściu frontu burzowego.

Jednocześnie odbyli spotkanie z Burmistrzem Miasta i Gminy Sanniki Panem Gabrielem Wieczorkiem i członkami Miejsko-Gminnego Zespołu Zarządzania Kryzysowego w Sannikach.

 

Biuro ds. Zarządzania

Kryzysowego i Bezpieczeństwa

 

 

 

Komunikaty COVID-19 z Powiatu Gostynińskiego

 
   
Informacja Starosty Gostynińskiego z dnia 10 czerwca 2021r.

 

Informacja Starosty Gostynińskiego

w sprawie organizacji bezpośredniej obsługi interesantów

w Starostwie Powiatowym w Gostyninie

z dnia 10 czerwca 2021 r.

 


 

Szanowni Państwo,

w trosce o bezpieczeństwo Państwa i Państwa rodzin, kierując się dobrem zarówno interesantów jak i urzędników zachęcam do kontaktu oraz składania dokumentów
do Starostwa przy użyciu środków porozumiewania się na odległość:

  1. adresu skrytki ePUAP :    2t399jfvv1/skrytka
  2. poczty tradycyjnej na adres Starostwo Powiatowe w Gostyninie, ul. Dmowskiego 13,
    09-500 Gostynin,
  3. poczty elektronicznej adres e-mail: starosta@gostynin.powiat.pl lub telefonicznie.
...